ziekenhuis vs weeshuis - Reisverslag uit Antwerpen, België van Eline Vermeerbergen - WaarBenJij.nu ziekenhuis vs weeshuis - Reisverslag uit Antwerpen, België van Eline Vermeerbergen - WaarBenJij.nu

ziekenhuis vs weeshuis

Door: elineVermeerbergen

Blijf op de hoogte en volg Eline

14 Februari 2012 | België, Antwerpen

Joepie! Heb vandaag te horen gekregen dat er toch een grote kans is dat ik mijn stage in een ziekenhuis kan doen.
Eerst was dit helemaal niet zeker, omdat mijn lokale promotor dit nog nooit had geregeld, dus had hij mij maar ingeschreven in een weeshuis. Hij ging wel zijn uiterste best doen om toch een ziekenhuis te vinden.

Nu heb ik dus vandaag te horen gekregen dat hij nog wacht op een bevestiging van het ziekenhuis en dan is het in orde!
Moest het nu toch niet doorgaan zal het dus het weeshuis worden, wat even leuk gaat zijn, maar minder relevant voor mijn opleiding.

Ik wacht dus in spanning af! :)

X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Eline

Actief sinds 11 Feb. 2012
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 22432

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 23 September 2014

Au Pair jaar in de USA

18 Februari 2012 - 07 Mei 2012

Mijn buitenlandse stage

Landen bezocht: