(bijna) helemaal klaar - Reisverslag uit Antwerpen, België van Eline Vermeerbergen - WaarBenJij.nu (bijna) helemaal klaar - Reisverslag uit Antwerpen, België van Eline Vermeerbergen - WaarBenJij.nu

(bijna) helemaal klaar

Door: elineVermeerbergen

Blijf op de hoogte en volg Eline

17 Februari 2012 | België, Antwerpen

Gisteren heb ik afscheid genomen van mijn vrienden en toen is het pas echt doorgedrongen dat ik voor 2 maanden en 3 weken weg ga zijn.
Maar dankzij de ultra-leuke kado's die ze mij gegeven hebben ga ik hen al iets minder missen. :)
Nog is bedankt daarvoor!

Morgen is het dan eindelijk zo ver, maar ik ben er volledig klaar voor!
Of toch bijna... Mijn koffer is 2 kg te zwaar, dus daar moet ik sevens nog iets aan doen, maar ik ben het inpakken even beu.
Sevens, met de hulp van de mama zet ik mijn werk voort. :)

Vandaag heb ik ook het goede nieuws gekregen dat ik zeker in een ziekehuis kan werken. :D
Ze hebben ze zelfs 2 gevonden, alle 2 in de streek van Singburi (waar ik ook verblijf).
Het ene is iets groter dan het andere, dus in de eerste week dat ik er ben, moet ik nog kiezen welk ziekhuis het word. Of mss doe ik wel 4 weken het ene en 4 weken het andere. :)

X


  • 17 Februari 2012 - 16:20

    Dominique:

    Ooooh Elineke! Super lief, ik ga je echt super hard missen. Vandaag in UZA zonder jou, erg raar, maar het zal na de vakantie nog raarder worden!
    Kei goed dat je toch in een ziekenhuis staat!!!
    Amuseer je maar super hard en laat ze daar maar is weten wie Eline is!
    De Crew ziet je graag !!!!

    Dikke kuuuuus!!
    X X X

  • 17 Februari 2012 - 17:05

    Kim Brunson:

    Hey peutie!

    Amai super goe da je zeker in een ziekenhuis mag staan!! Da wordt echt leerrijk en je mag nog kiezen ook, zalig! Mss kan je idd je stageperiode verdelen e ;) zie maar :D
    Allé het is bijna zo ver, spannend seg ;)
    Ik zal deze blog zeker volgen zodat ik op de hoogte ben van je avontuur hé!

    Ik wens je een super leuke reis en tof verblijf in Thailand!

    Ik zal je missen.
    Tot binnekort,
    X Kimper

  • 17 Februari 2012 - 18:06

    Thiana!:

    Ben je morgen al weg??
    SPANNEND! hééééél veel succes :)
    ik zal jé misssen; maar geniet er van! <3

  • 18 Februari 2012 - 14:25

    Hannah:

    heeey peutsel!!

    Super dat je in een ziekenhuis kan staan!! kan je wat meer doen hé :p

    The crew zal je erg missen, maar we zullen je avonturen op de voet volgen!

    Zie dat je mooie foto's neemt, je goed amuseert en veel souvenirtjes koopt voor de crew!!! ;)

    hahahahaha van die Hannah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Eline

Actief sinds 11 Feb. 2012
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 22432

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 23 September 2014

Au Pair jaar in de USA

18 Februari 2012 - 07 Mei 2012

Mijn buitenlandse stage

Landen bezocht: