uitrusten - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Eline Vermeerbergen - WaarBenJij.nu uitrusten - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Eline Vermeerbergen - WaarBenJij.nu

uitrusten

Door: elineVermeerbergen

Blijf op de hoogte en volg Eline

22 Februari 2012 | Thailand, Singburi

Vandaag hadden we een rustig dagje.
In de voormiddag hadden we Thaise les. Eerst hebben we nog wat Thaise woordjes geleerd, die ik ondertussen al weer vergeten ben. :s Daarna hebben we kookles gehad: gefrituurde noodles met groeten en ei en dan nog een papaja-salade. Lekker, alleen was de papajasalade een beetje pikant. En we hadden het recept al aangepast, normaal moeten er 5 chilli`s in en wij hadden er maar 2 in gedaan. :O
Het eten hier valt best wel mee. Ik vind alleen dat alles een beetje hetzelfde smaakt, dus ik denk dat ik het na 3 maanden echt wel beu zal zijn...

In de namiddag zijn we naar het lokale zwembad gegaan, lekker relaxen! Het was alleen echt heel warm, maar ik ben niet verbrand. :) Lang leve de factor 50 zonnecreme!

Deze afgelopen 3 dagen waren echt al heel leuk en het lijkt alsof ik gewoon op vakantie ben. Ik denk dat ik even ga moeten wennen als volgende week mijn stage begint. Ik hoop dat het gaat meevallen. En ik hoop vooral dat ze daar een beetje Engels kunnen, want mijn Thai is verschrikkelijk...

X

  • 22 Februari 2012 - 13:24

    Ashanti:

    zolang je al de groet kunt komt da wel goe zne :) veel plezier daar nog^^

  • 22 Februari 2012 - 19:20

    Marleendemamsie:

    ik kan 't niet laten om elke dag eens te kijken hoor, nog veel plezier!
    X

  • 23 Februari 2012 - 13:19

    Schotte-de Geest:

    Ja Eline....jij zal wat te vertellen hebben na 3 maanden. Nu al zoveel te melden en gezien, zalig

  • 23 Februari 2012 - 18:21

    Hannah:

    jaja peut,

    het doe wel raar je eerste verslagjes lezen... ik besef denk ik nu pas echt dat je in thailand bent... doet wel raar om een verjaardag te vieren zonder de goedlachse peut... :p
    ma goe we gaan niet melig doen! geniet van de pikante pepers, de krokante rijst en de moeilijke taal en ik ben benieuwd naar je volgend verslag

    dikke kussen uit België en laat ze daar maar eens zien wat voor goede VP je bent!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Singburi

Eline

Actief sinds 11 Feb. 2012
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 22432

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 23 September 2014

Au Pair jaar in de USA

18 Februari 2012 - 07 Mei 2012

Mijn buitenlandse stage

Landen bezocht: