Dribbel - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Eline Vermeerbergen - WaarBenJij.nu Dribbel - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Eline Vermeerbergen - WaarBenJij.nu

Dribbel

Blijf op de hoogte en volg Eline

06 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Philadelphia

Mijn eerste werkweek zit erop! Gelukkig is het allemaal heel goed meegevallen. Luke is een tof kereltje en Jaap en sarah (mijn hostparents) hebben me goed opgevangen.

Gelukkig was het heel de week super goed weer, dus ik ben veel buiten geweest met Luke. Het park is hier dan ook achter de hoek, dus het is maar een kleine moeite. En hij kan er dan goed spelen en rondlopen en ook andere kinderen leren kennen. Ook voor mij is het een goede plaats om nieuwe mensen te leren kennen. Ik heb er dan ook al kennis gemaakt met 2 andere nannies. :) En als we niet naar het park gingen, dan gingen we wandelen, met zijn fietsje gaan rijden of naar de playgroup. Wat hij ook graag doet is boekjes lezen, of moet ik zeggen 1 boek lezen. Hij kiest altijd hetzelfde boek van Dribbel, wat ik dan ook al tientallen keren heb voorgelezen. :)

Vrijdag had ik voor de eerste keer afgesproken met 2 andere au pairs uit de omgeving en dat is meegevallen. Het begin van de avond was leuk, maar dan zijn we onverwacht op een feestje beland en daar is 1 van de 2 veel te veel beginnen drinken, met alle gevolgen vandien. En ik ben ook niet zo'n feestbeest, dus voor mij hoefde dat feestje ook niet. Ik zit liever gezellig op cafe. Voor de rest verlopen de sociale contacten nogal traag. Ik heb al wel enkele nummers van mensen uit mijn omgeving, maar echte contacten zijn er nog niet gelegd. Maandag doe ik een nieuwe poging met een andere au pair. Fingers crossed!

Gisteren zijn we naar het strand geweest. De dag was zonnig begonnen, maar tegen dat we goed en wel geïnstalleerd waren kwam de bewolking en een stevig windje opzetten. Het voelde dus even alsof ik aan de belgische kust was. Het zag er alleen niet zo uit! Het was precies zoals in de films: een houten dijk met het ene kraam en lunapark naast het andere. Ook een klein pretpark met een (kleine) rollercoaster, een reuzenrad en enkele andere atracties.

Vandaag een rustdag en morgen weer het begin van een nieuwe werkweek!

  • 07 Oktober 2013 - 15:10

    Hannah (crewlid ;)):

    heeey eline

    ben blij om te horen dat je er al goed thuis begint te voelen. Luke is inderdaad een schattig ventje en heeft ook een leuke leeftijd. Wie houdt er nu niet van Drippel, zalige hond!

    Haha feesten, ja daar kent deze bomma niks van ;).... met de crew heb je nu niet echt een voorbereiding gehad.....:D

    ben erg blij om je leuke verslagen te lezen en hopelijk heb je het daar nog steeds naar je zin....

    wacht ongeduldig je volgend verslag af!!!!!!!
    dikke Belgische kussen en knuffels van
    Hannah

  • 07 Oktober 2013 - 18:57

    Dominique:

    Hooi elineke!

    Wow, klinkt er echt super leuk !! Nog geen heimwee gehad?
    Hoop dat je snel contacten maakt met anderen!
    Zodat je ons toch iets minder mist he;)!

    Ik en Hannah zijn juist terug van onze ongelofelijk zalige reis !


    Wacht al op je volgende verslag !!

    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Actief sinds 11 Feb. 2012
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 22432

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 23 September 2014

Au Pair jaar in de USA

18 Februari 2012 - 07 Mei 2012

Mijn buitenlandse stage

Landen bezocht: