Halloween! - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Eline Vermeerbergen - WaarBenJij.nu Halloween! - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Eline Vermeerbergen - WaarBenJij.nu

Halloween!

Blijf op de hoogte en volg Eline

22 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Philadelphia

Halloween komt dichterbij! De afgelopen week hebben we hier dan ook al enkele activiteiten rond gedaan. Maandag organiseerden de overburen een 'scarecrow and caramel apple feestje'. Alle kinderen uit de straat waren uitgenodigd en samen hebben we dan vogelverschrikkers gemaakt om de straat mee te versieren. Nadien hebben we dan caramel apples gemaakt en die natuurlijk ook opgegeten! :) Het was allemaal leuk om te doen.

Zaterdag had ik mijn eerste clustermeeting, waarbij we met alle au pairs van Philadelphia en onze coördinator samenkomen en een leuke activiteit doen. We zijn natuurlijk een 'haunted hayride' gaan doen, wat heel griezelig was. Het decor was heel goed gedaan en de acteurs waren echt griezelig geschminkt. Het was griezelig, maar uiteindelijk wel leuk om eens te doen.

Voor de rest verlopen de sociale contacten al iets beter en begint mijn sociaal leven toch wat op gang te komen. Ik had op woensdag afgesproken met enkele mensen om iets te gaan drinken. Dat was leuk en gezellig. Vrijdag had ik via facebook (thank God for social media!) met enkele nanny's afgesproken om een lunchdate te houden. Dat is ook heel goed meegevallen en Luke vond het ook leuk. En ik ben ook al enkele keren met Monique, een nanny die ik in het park heb leren kennen, gaan fietsen. We hebben dan een hele grote toer gedaan rond Philly waarbij ik de stad dan eens te zien kreeg van op de fiets i.p.v. Uit de auto of de bus.

Ondertussen begin ook stilletjes aan mijn eerste tripjes te boeken naar Washington DC en nog eens terug naar New York. Dus dat zijn leuke dingen waar ik naar kan uitkijken!

  • 22 Oktober 2013 - 22:01

    Astrid:

    Amai zus! Ik ben keijaloers!
    Als ik dat hier zo lees, dan wil ik ook afkomen... Was het maar al eind februari.
    En Luke wordt schattiger per foto. Die ene waarop hij die appel zit te eten! :O
    Ik mis je toch wel.
    Xxx

  • 29 Oktober 2013 - 20:37

    Tante Grety :

    Dag Eline, 'k heb gehoord dat het ginder goed is meegevallen,ben blij voor u
    wij hebben u bij de familiebijeenkomst vorige zaterdag gemist,wij vinden het knap dat ge zo'n
    avontuur aankunt.Philadelphia is een mooie stad wij zijn er vroeger ook geweest.
    Ik ga nog wel eens proberen te skypen, verder nog het allerbeste,
    liefs tante Grety

  • 01 November 2013 - 10:25

    Hannah (crewlid):

    HEEEEY eline!!!

    ik mis je hier echt wel!!!
    blij om te horen dat het beter en beter gaat.
    bij je vorig verslag heb ik ook gereageerd, maar toen is er blijkbaar iets mis gelopen.

    Veel plezier met haloween en alle dagen die er op volgen.
    Hopelijk kan ik je snel komen bezoeken in de USA, dan zullen we die amerikanen is een keer leren feesten/drinken ;)........allez deze bomma zal de jeugd is wat leren, kuch kuch kuch

    hier mis je niet veel, echt herfstweer en erg druk op het werk (de ene stoma na de andere)

    ben blij om te horen dat alles goed met je gaat, binnenkort je verjaardag....
    veel plezier nog en hopelijk tot snel

    XXX Hannah (crewlid)

  • 06 November 2013 - 18:39

    Dominique:

    Hoooi Eline !!!!

    Wow, klinkt echt super leuk daar! Ben toch wel beetje jaloers ;)!! Ik mis je wel kei hard!
    Maar ben heel blij te horen dat het er super leuk is! Het zal nog wel leuker worden!

    Hier is alles nog hetzelfde gebleven, je mist niets.. Buiten ons dan ;).

    Tot snel!

    X Dominique X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Actief sinds 11 Feb. 2012
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 22432

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 23 September 2014

Au Pair jaar in de USA

18 Februari 2012 - 07 Mei 2012

Mijn buitenlandse stage

Landen bezocht: